Szeretné, ha kollégái könnyebben és még hatékonyabban oldanák meg feladataikat? Az alábbi tréningek ebben tudnak Önnek gyorsan segíteni.

 

DISC tréning

IT területen dolgozó munkatársak jó szervezők és koordinátorok, akik a hatékonyságot tartják szem előtt. Fontos, hogy a szervezet minden szempontból jól működjön. Hosszú távon a stabilitás és hatékony, jól működő munkavégzés a cél. Analitikus, strukturált munkavégzés jellemzi őket.

A tréningnek köszönhetően

  • jobban tudják saját érdekeiket érvényesíteni
  • hatékonyabban tudnak kommunikálni
  • megismerik saját és munkatársaik, ügyfeleik személyiségtípusát
  • alkalmazkodni tudnak a különböző kommunikációs igényekhez.


Asszertív kommunikáció tréning

A program során munkatársai

  • megtanulják használni azokat a kommunikációs készségeket, melyekkel jó „adókká”, jó „vevőkké” és jó „kérdezővé” válhatnak
  • elsajátítják a véleménynyilvánítás, a dicséret, valamint kritika adásának asszertív formáit
  • képesek lesznek ellenvetések, visszajelzések fogadására és feldolgozására
  • munkájuk során fel tudják használni az önérvényesítő kommunikáció módszerét.


Konfliktuskezelés tréning

A kurzus jó néhány konfliktuskezelő eszközt, technikát és elméletet ad át, amelyeket gyakorlati helyzeteken keresztül sajátíthatnak el a résztvevők.

Az IT-területen dolgozó munkatársak

  • megismerik a konfliktusok megoldásának lehetséges és célravezető stílusait
  • képesek lesznek a kulcsprobléma kiválasztására
  • olyan kommunikációs eszközöket tudnak bevetni, amelyek a szemben álló fél együttműködésével vezetnek a közös igények megvalósulásához
  • a konfliktuskezelés hatékony, megelégedettséget és jövedelmezőséget elősegítő eszközzé válik. 


Tudatos kommunikáció tréning

A program a személyes fejlődési lehetőségek feltárására összpontosít, majd egyénre szabott segítséget ad a résztvevőknek.

E kétnapos tréning segítségével az IT-területen dolgozó munkatársak

  • olyan készségeket sajátíthatnak el, amelyek képessé teszik őket arra, hogy hatékonyan, meggyőzően, mégis a másik fél egyetértésével kommunikáljanak
  • képesek lesznek a magabiztos, világos beszédre, az értő hallgatásra és mások motiválására
  • nő a magabiztosságuk és önbizalmuk a kommunikáció különböző csatornáinak felhasználásában.

 

Tréningjeink mellett Ön az alábbi teszteket és az ezekre épülő, cégére szabott workshopokat, coachingot is felhasználhatja a vállalati struktúra átláthatóbbá, eredményesebbé tételéhez:

Facet5
 
A személyiség univerzális alapstruktúrája

A Facet5 egy olyan pszichometriai eszköz, amely segít megérteni munkatársai személyiségstruktúráját, valamint rávilágít az egyéni különbségekre. A személyiség alapdimenzióinak mérése révén képet ad kollégái viselkedéséről, motivációiról és törekvéseiről.
Pszichológiai és vezető-fejlesztési kutatások és tapasztalatok alapján készült, ugyanakkor könnyen érthető, mivel más személyiségmérő eljárástól eltérően nem szakzsargont használ és alkalmazása is egyszerű.


DISC Személyiség teszt

A DISC teszt egy online kérdőív kitöltése után megmutatja, munkatársai mely viselkedéstípusba tartoznak, mik jellemzőek a különböző csoportokra, mik az erősségeik, mivel motiválhatóak, hogyan lehet velük a leghatékonyabban kommunikálni.

BM - MO T I V Á C I Ó K , É R T É K E K tesztje

S z e m é l y e s  é r d e k l ő d é s , é r t é k e k  a z  ü z l e t i  é l e t b e n

A BM – Motivációk, Értékek (Business Motivators) kérdőív az Ön munkatársait irányító belső,
rejtett mozgatórugók más szóval értékek, attitűdök, motivátorok feltárására alkalmas
eszköz. A kérdőív eredményei alapján készített riport bemutatja és összeveti a kollégái által
fontosnak tartott belső motivátorokat, ezáltal megvilágítja a viselkedést meghatározó
mögöttes célokat. Feltárja azokat a személyes motivációkat, melyek befolyásolják munkatársai
viselkedését, döntéseit és cselekedeteit.

Tanulásmódszertani tréning – kulcs az eredményes tanuláshoz

Gondolt már valaha úgy a nyelvtanulásra, mint valami színes-szagos, felettébb kreatív, időnként kifejezetten játékos tevékenységre? Még nem? Akkor azt kell, mondjuk, itt az ideje újratervezni!

A tréningünk saját fejlesztésű, több éves szakmai munka eredménye, a tanulással, emlékezettel kapcsolatos pszichológiai kutatásokra épül.
Megmutatjuk, hogy a görcsös és sokszor nem túl hatékony magoldás helyett sok más hasznosabb, jobban működő és élvezetesebb módszer is létezik, melyekkel a nyelvtanulás élménnyé válik!

Szeretné, ha az Ön cégénél a képzésre fordított pénz és energia a lehető legjobban megtérülne?

Csak néhány példa azok közül a témák közül, amiket érintünk a tréningen:

-    Mi a figyelem?
-    Mik a figyelem-mágnesek?
-    Mikor érdemes és mikor nem tanulni?
-    Mikor felejtünk a legtöbbet?
-    Hogy lehet valaki egy év alatt Memória bajnok?
-    Mi a domináns tanulási stílusunk?
-    Hogyan vizualizáljunk?
-    Hogyan működik az önfegyelem?

A tréning időtartama 6 óra. Tanfolyam/képzés elkezdése előtt javasoljuk a megtartását mivel a résztvevők olyan technikákat sajátítanak el, amely által tudatosabb és hatékonyabb (nyelv)tanulókká válnak.
Résztvevői létszám: max. 30 fő.

Céges Nyelvoktatás
Főoldal
Vissza a lap
tetejére

"Az Ericsson Magyarország Kft. 2007 óta dolgozik a Tudomány Nyelviskolával, mint alvállalkozó. Ezalatt az 5 év alatt a nyelviskola több 100 kollégánknak nyújtott angol, svéd illetve magyar nyelvi képzést, melynek minőségével, a tanárok szamai munkájával, a szervezés megbízhatóságával és gördülékenységével nagyon elégedettek voltunk. A nyelviskola részéről egy kijelölt kapcsolattartóval dolgozunk, ami megkönnyíti az ügyintézés menetét. Cégük szolgáltatásait bátran ajánljuk leendő partnereiknek."

Korcz Nikolett, HR asszisztens, Ericsson Magyarország Kft.

Egyeztessen időpontot személyes konzultációra értékesítési vezetőinkkel, Bencsik Krisztinával (30/493-5195) vagy Kovács Enikővel (30/824-8697)! Elérhetőségét megadhatja az alábbi űrlapon is, és egy munkanapon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Cég neve  
Kapcsolattartó
Telefonszám
Email cím
Az Adatkezelési szabályzatot átolvastam, megértettem és azt magamra nézve elfogadottnak tekintem.

A Tudomány Nyelviskola céges nyelvoktatási üzletágának vezetősége

Légrdi Tamás Tölgyesi Zsuzsa Kiss Edó Bencsik Krisztina Antal Ildikó
Légrádi Tamás Tölgyesi Zsuzsa Kiss Edó Bencsik Krisztina Antal Ildikó
cégalapító tanulmányi igazgató tanulmányiigazgató-helyettes
Key Account Manager ügyfélkapcsolati
igazgató